Avatar billede claueee Nybegynder
10. juni 2004 - 13:37 Der er 4 løsninger

F*ck't up installation af Indesign 2.0

Hver gang jeg prøver at installere Indesign på min Mac så kokser den fuldstændig. Ca. en 1/3 henne i selve installationen popper der et vindue op hvori der står: "Kan ikke oprette mappe. 1008:9,-5000 Adgang nægtet fejl", og når man så trykker OK skriver den: "Du har ikke tilstrækkelige adgangprivilegier til denne installation", og derefter starter den installationen forfra. Jeg kører Mac OS X 10.1.5 og er logget ind som administrator.

HJÆLLLLPPPPPPP MIG...........
Avatar billede styxx Nybegynder
10. juni 2004 - 17:01 #1
Prøv at køre Diskværktøj og udfør reperation af tilladelser...Det burde kunne gøre det
Avatar billede egonspock Seniormester
10. juni 2004 - 19:16 #2
Jeg mener først at reparer tilladelser kom i OSX 10.2, og at man i 10.1.5 skal bruge et ekstra værktøj: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106900
Det er ikke umuligt at det kan hjælpe, men jeg vil anbefale at opgradere til enten 10.2.8, hvis det er en beige G3, eller til 10.3.4 hvis det er en nyere Mac du har.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juni 2004 - 03:50 #3
Prøv at logge dig ind som user.
-og skriv først ADMIN's pass, når du bliver bedt om det i installeringsprocessen.
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
06. september 2005 - 08:38 #4
Prøv at gå ind i dit bibliotek ->application support og slet mappen (eller trække den ud på skrivebordet) Adobe prøv om du så ikke kan installer den