Avatar billede janmar Nybegynder
09. juni 2004 - 21:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Støj fra DVD-skuffen

Hej. Jeg har skippet min 14 år gamle AKAI-CD-afspiller til fordel for en Denon DVD-afspiller. Det er min første DVD, og jeg vil gerne høre, om det er normalt med en del mekanisk støj fra DVD-skuffen? Jeg kan høre støjen, selv om jeg sidder 2-3 meter væk. Jeg har aldrig haft støj med den gamle CD-afspiller. Håber nogen har et godt svar.
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 21:41 #1
Det kan jeg ikke forestille mig. Du må tale med dem nede i butikken, det kan ikke være rigtigt. Men ok - jeg kender ikke mærket personligt, så jeg ved ikke om det er normalt at Denon støjer, men det kan jeg ikke forestille mig. Efter min mening burde du kunne få den byttet.
Norbert.
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:46 #2
har selv haft samme problem. en DVD-afspiller larmer lidt mere en en CD-afspiller med det er ikke meget. men den spinner også hurtigere og mere frit i min United DVD-afspiller. jeg fandt ud af at stojen kom hvis min afspiller ikke stod HELT vandret.

Jeg fandt ogå ud af at nogle DVD'er ikke er lige godt fremstillet og jeg har da også slebet nogle af dem (meget forstigtigt) rundt i kanten så de ikke skrabede mod kanten når de spandt rundt.

håber det er til lidt hjælp
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 21:49 #3
Det har aldrig været nødvendigt med mine afspillere, men jeg har heller aldrig købt de helt billige afspillere. Men så vidt jeg ved, hører denon vist heller ikke til de helt billige. Derfor mener jeg, du må kunne få den byttet, hvis den vel og mærke er ny.
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:50 #4
hov hov. det gør United heller ikke. det er panasonic indmad i andet design :)
Avatar billede the_email Nybegynder
09. juni 2004 - 21:51 #5
Denon ligger både pris og kvalitetsmæssigt meget højt og du skal overhovedt ikke kunne hører den DVD-kører rundt, selv med dit anlæg på MUTE.
Tag den ned  til din forhandler og få den byttet/repareret.
/TheEmail
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 21:54 #6
Johnny: Godt ord igen :-) - Panasonic står for kvalitet, det ved jeg skam godt, men jeg har haft æren at have en united harddisk dvd-recorder hjemme som jeg havde købt i Bilka, den blev byttet dagen efter, som var lige så åndssvag, så jeg fik mine penge tilbage :-)
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 22:00 #7
oki, man kan jo være uheldig :)
Avatar billede norbert Nybegynder
17. juli 2004 - 16:57 #8
Sker der mere her?