Avatar billede jolly-dog Nybegynder
09. juni 2004 - 21:13 Der er 5 kommentarer

Tastatur opsætning.

Har et problem med min bærbare computer, der er en løs forbindelse i tastaturet. så Fn knappen; som er på de fleste bærbare kronisk er slået til. dette betyder at der konstant er numre på tastaturet, så man ikke kan bruge de respektive taster i alfabetet.
(dette er nået der er sket for nyligt, cola i tastaturet, og jeg har haft tastaturet renset, afmonteret og sågar i opvaskemaskinen)

spørgsmålet går på om man kan disable fn knappen i windows? eller omprogrammere tasterne. evt. via et program.
det må næsten være muligt i regedit. !

Tak på forhånd
Ellers må jeg ud at købe et nyt tastatur til den.
modellen er en fujitsu lifebook.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 21:30 #1
du kan evt. sætte et eksternt tastatur til??
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2004 - 21:46 #2
Er du 100% sikker på at du ikke har enablet numpad?

Tryk lige Fn+F11 og se om det hjælper

(i know... dumt forslag, men man kan jo aldrig vide ;))
Avatar billede jolly-dog Nybegynder
10. juni 2004 - 14:30 #3
har koblet eksternt tastatur til. men den er jo ikke så bærbar på den måde!
og har prøvet f11, men tak for forsøget.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. juni 2004 - 14:43 #4
et nyt taatatur med rep. løber hurtigt op i ca. 2000-3000,-..OI
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. juni 2004 - 18:11 #5
du kan se om du kan smører den af på forsikringen..O)