Avatar billede juvejogge Nybegynder
09. juni 2004 - 18:10 Der er 1 kommentar

Valencia CF fans til at starte den ny danske fanside!

Hej, jeg er sammen med en anden ved at starte den danske fanside om den spanske fodboldklub Valencia CF. Vi søger især interesserede i at skrive nyheder, m.m. Om to uger er siden færdig med alt det grunlæggende så det vil sige at vi derefter kan begynde på siden med hensyn til nyheder, osv.

Håber at nogle kunne have interesse.
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
16. juni 2004 - 22:28 #1
Nu er jeg så interesseret i at være med, men der er bare et problem. Jeg er Brøndby fan, men jeg kunne hurtigt blive valencia cf FAN.... :D

Nå men send en mail til Hardfire2002@bluemail.dk, hvis i synes jeg kan bruges :D

PS: skriv lige noget mere information.......