Avatar billede powerade Nybegynder
09. juni 2004 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åben inbox automatisk ved opstart??

Er der en måde hvorpå jeg i Notes v.6 kan få åbnet min mailbox samtidig med at Notes starter?
Avatar billede contretemps Nybegynder
09. juni 2004 - 12:11 #1
Det nærmeste du kan komme, uden at skulle kode noget, er hvis du i din bookmarkbar vælger More Bookmarks. Der har du en en startup kategori. Hvis du under denne kategori ligger et bookmark til din mailboks, vil du få en fane til denne database næste gang du starter din notes.
Men du skal først aktivere fanen, før mailboks bliver synligt.

Alternativt kan du bruge den indbygget Welcome page, som er en portal agtig tingest.
Men har man fulgt Notes op igennem versionerne, savner man hurtigt sin Workspace. Så det er en smagssag.
Avatar billede powerade Nybegynder
09. juni 2004 - 12:23 #2
Tak for svaret... Det er godt nok til at kunne bruges.. ;o)
Avatar billede wise Seniormester
09. juni 2004 - 13:09 #3
Alternativt kan du bruge mailboksen som "startside" i stedet for portalen... Højreklik på ikonet for mailen i din bookmarkbar (den i venstre side) og vælg "set as Homepage"....