Avatar billede camino Nybegynder
09. juni 2004 - 10:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

værktøjslinien osv. væk!?

Jeg har følgende problemstilling:

Efter at have opgraderet fra office 95 til 98 er menubjælken pludselig forsvundet (den med filer, rediger osv.)....spm: Hvordan får jeg denne frem igen?

(Den var der umildbart efter installationen, men er nu forsvundet!?)

På forhånd tak!
Avatar billede ytinasni Nybegynder
09. juni 2004 - 10:22 #1
du kan prøve at højreklikke oppe øverst og vælge hvilke værktøjslinier du vil have fremme i programmet.
Avatar billede camino Nybegynder
09. juni 2004 - 10:30 #2
jeg kan ikke højreklikke nogle steder, der er kun den blå linie hvor man kan minimere lukke og maximere!
Avatar billede ytinasni Nybegynder
09. juni 2004 - 10:51 #3
kan du hellerikke se linien med filer rediger vis osv??
Avatar billede lwi Nybegynder
09. juni 2004 - 12:13 #4
Hvilket program er vi i ?
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 12:32 #5
Hvad er office 98? Så vidt jeg ved findes kun office97, 97, 2000 osv. Med mindre vi taler mac?

Under alle omstændigheder kan du finde en løsning her:

http://www.word.mvps.org/faqs/apperrors/MissngMenusEtc.htm
Avatar billede camino Nybegynder
09. juni 2004 - 18:09 #6
KANON....efter at have fulgt den der vejledning ting under linket blev problemet loest! :) tusind tak jkrons, kunne have sidet i timer med det skidt :) men du kommer til at smide et svar for at f[ de point!

Har selv s'gt, men ved ikk lige hvor du hvordan du er faldet over den side! Top nice side! Ved godt den var liiidt skaev den med 95 og 98....men det gik lidt staerkt (var forresten til mac) tusind tak!
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 18:32 #7
Velbekomme :-) Siden har jeg kendt i mange år. www.mvps.org er et af de bedste steder at besøge, når det gælder MS produkter. Her sidder alle specialisterne samlet - og vel at mærke ikke MS's specialister, men ganske almindelige brugere, der bare har arbejdet med et enkelt produkt i så mange år, at de kender de fleste detaljer.
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 18:32 #8
Og det suklle så have været et svar :-)