Avatar billede sagga Nybegynder
09. juni 2004 - 00:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mat.. sinus og cosinus

hey eksperter..!

nogen da ku give mig links til hjemme sider hvor de forklare sinus cosinus helt fra begyndelsen..!

ska nemlig afslutte 10. kl MAT i morgen.. det ku være sjovt vis jeg oz ku komme ind på noget indenfor dette område
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 00:45 #1
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 00:46 #2
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 00:48 #3
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 00:49 #4
http://hjem.get2net.dk/niels.johnsen/trig/sincostan3k.html her kan du selv ændre på figuren, og checke om det er rigtigt.
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 00:51 #5
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 00:53 #6
Nu jeg så lige har fat i dig, så kunne du måske overtales til at få ryddet op i dine gamle spørgsmål :)

Du har folk der har hjulpet dig helt tilbage i april 2002, som  du stadig ikke har belønnet for deres hjælp ;)

Hvis du er i tvicvl om hvordan du gør, kan du kigge her: http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede sagga Nybegynder
09. juni 2004 - 00:55 #7
jeg har ik helt forstået det med Sinusrelationen og cosinusrelationen nogen da ku forklare mig lidt næmmere.. da det er første gang jeg høre det..! på forhand tak

sagga..
Avatar billede sagga Nybegynder
09. juni 2004 - 00:58 #8
sorry folkens.. er lidt ny her..! ska lige lære hvordan man giver folk point.. en vidste mig bare hjemme siden.. derfor..
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 01:00 #9
Ny og ny, du har været her i over 2 år?

Prøv at følge den her opgave, den forklarer det rigtigt godt! http://homepage.svendborg-gym.dk/rl/Matematik/UV%20Sinus%20og%20Cosinus/sinopg1.htm