Avatar billede rtoustrup Nybegynder
08. juni 2004 - 22:33 Der er 4 kommentarer

Høj kapacitets SMS Gateway søges !

Jeg søger et stykke software til masse afsending af SMS.

Skal have mulighed for tilslutning af flere GSM modem/terminaler og kunne sende så hurtigt som muligt.

Bemærk det ikke er en online tjeneste jeg søger, da de er for dyre i SMS takst.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
09. juni 2004 - 08:45 #1
Avatar billede rtoustrup Nybegynder
10. juni 2004 - 18:51 #2
Har kigget på Zoniths, den er desværre lidt for langsom til mit brug.
Avatar billede ronniegas Nybegynder
11. juni 2004 - 00:18 #3
Skriv til mig på ronnie@sitevision.dk om hvor meget du skal afsende så kan vi måske hjælpe.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
11. juni 2004 - 08:47 #4