Avatar billede mm304 Nybegynder
08. juni 2004 - 21:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler upload-script

Hej eksperter...

Jeg mangler som sagt et upload script. Jeg har ingen idé om hvordan det fungerer, så i må meget gerne skrive lidt til, så jeg kan sætte mig lidt ind i tingene.
Scriptet skal bruges til at uploade word-filer. Da jeg først nu er i gang med at finde et sted at uploade min hjemmeside kan jeg ikke sige noget om url..

Håber I kan hjælpe
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. juni 2004 - 21:33 #1
Avatar billede mm304 Nybegynder
08. juni 2004 - 21:57 #2
forstår ikke så meget af det der.... er der ikke et andet sted der forklarer det lidt mere "nybegynder-agtigt"??
Avatar billede thedeathart Nybegynder
09. juni 2004 - 01:22 #3
webcafe er det mest nybegyner agtige du overhovedet kan finde på nettet.

læs evt. deres php tutorial hvis du ikke er så skrap igen.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. juni 2004 - 02:32 #4
webcafe's upload script virkede ikke på min server, da jeg drag'n'drop'ede (ved ikk hvorfor) Men det fik mig til at gå meget voldsomt amok på min stakkels lille server, med scripting, og jeg fik det endelig til at virke..
Scriptet kan hentes her: http://truelsenweb.lir.dk/projekter/upload.zip
Avatar billede mm304 Nybegynder
10. juni 2004 - 22:11 #5
Ja tak...jeg brugte tfswebguy´s, men hvordan kan jeg lave om på den....så den refererer til mine sider??
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
15. juni 2004 - 22:01 #6
Hvis du kan PHP, så kan du også rette scriptet til

$dir = "./";  <--- Sætter du, hvor filen skal gemmes