Avatar billede mich65 Nybegynder
08. juni 2004 - 20:52 Der er 3 kommentarer

hardisk er dette en sata eller hvad

jeg har købt en ny hardisk det skulle være en sata  er det nu også det den hedder samsung 1203n
Formatted Capacity = 120GB
Ultra ATA-133 Compatible
Fluid Dynamic Bearing Spindle Motor Technology
High Speed Dual Digital Signal Processor (DSP) Based Architecture
ATA S.M.A.R.T. Compliant
ATA Security Mode Feature Set
ATA Host Protected Area Feature Set
ATA Automatic Acoustic Management Feature Set
ATA 48-bit Address Feature Set
ATA Device Configuration Overlay Feature Set
Multi-Burst On-The-Fly Error Correction
NoiseGuard™
SilentSeek™
dette er taget fra samsungs hjemmeside er der nogle der kan svare om det er en sata
Avatar billede dj__christian Nybegynder
08. juni 2004 - 20:53 #1
Det er det ikke..
Avatar billede dj__christian Nybegynder
08. juni 2004 - 20:55 #2
Det er en almindelig ATA harddisk...
Avatar billede trixzion Nybegynder
08. juni 2004 - 23:14 #3
Hej mich65, det er meget simpel og tjekke om det er en ata eller sata disk du har fået fat i,

Hvis du kigger i enden på harddisken vil du finde en ca 1 cm bred connect han, hvis du finder det til stikket er det en sata, men hvis du har en ca 5-6 cm bred connect han med 65 pins i så er det ata.

Men det du har fundet af tekst inde fra samsung's hjemmeside, så er det 100% en ATA disk vi har med at gøre.

Håber du kunne løse dit problem.