Avatar billede gummimand Nybegynder
08. juni 2004 - 19:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blanke sider

Hej,

Jeg bruger Internet Explorer version 5.00.3202.1000 og har pludseligt fået følgende problemer:

1) Når jeg går ind på google www.google.dk/com plejer curseren at være dér hvor man skriver det man vil søge på; det er den stadig, men når man skriver noget sker der intet. Først efter med musen, at have klikket, kan man skrive her!?

2) Går jeg ind på f.eks. siderne www.lyngbysoftball.dk eller www.spejdersport.dk læses siden godtnok ind men bliver til sidst til en helt blank side!?

Hvad er der sket og/eller hvad kan jeg gøre for at løse problemet?
Avatar billede hcma Novice
08. juni 2004 - 19:42 #1
prøv at opdatere IE  til ver. 6.0.xxxx og se om det hjælper  (Windows Update)
Avatar billede gummimand Nybegynder
08. juni 2004 - 21:43 #2
Jeg har løst problemet, med SpyBot; der blev fundet et program sp.exe der blev startet ved opstarten - væk med dette og problemet var løst!
Avatar billede thomasmlarsen Nybegynder
24. juni 2004 - 08:32 #3
http://www.eksperten.dk/spm/513085

Jeg har lige haft samme problem - jeg fik det løst ved at kigge på dit svar - mange tak for hjælpen gummimand! =o)
Avatar billede gummimand Nybegynder
24. juni 2004 - 08:34 #4
I'm glad! Det betaler sig altid at bruge gummimand!