Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2004 - 14:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Shareaza upper hurtigt men downer langsomt

Hej

Ville teste shareaza (p2p) og kan konstatere at min upload ligger på over 100 Kb/s mens download er på ca 15 Kb/s.

Hvilke årsager kan det have?
Avatar billede anhansen Nybegynder
08. juni 2004 - 15:28 #1
Jeg kan forestille mig flere forskellige sager. (uden at kende programmet)
For at kunne hente skal du stå i kø hos andre brugere, disse har nok ikke alle 100kb  upload til rådighed, og måske derfor kan det ikke modtage så hurtigt.
Programmet vil udnytte alt det kan til at sende formentligt, dette kan også gå ud over din download hastighed. Prøv evt. at begrænse upload til 50kb og se om det hjælper?
Avatar billede moeller2000 Nybegynder
08. juni 2004 - 21:43 #2
Jeg har det samme problem i både Shareaza og Overnet. Jeg kunne forestille mig det er fordi en masse af de andre brugere slår upload fra. Simpelt, men en indlysende forklaring.