Avatar billede puller Nybegynder
08. juni 2004 - 09:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Disable outlook sikkerhed

Hejsa,

Jeg har tidligere i registreringsdatabasen slået den meddelse fra om at man giver tilladelse til 3. party program til at benytte email adresse i outlook.

Men kan ikke huske hvor man gør det.

Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
08. juni 2004 - 09:58 #1
mon det er er update på et tidspunkt der har fjernet muligheden for at slå den fra, se her hvor de skriver at man ikke længere kan fjerne det umiddelbart, og heller ikke tilråder det http://www.mcse.ms/archive134-2004-3-443217.html
ps: det er ikke noget jeg har rodet med før, blot fiskeri på google, så jeg ved ikke om det helt dækker det du spørger om
Avatar billede c-sharp Nybegynder
08. juni 2004 - 10:10 #2
Avatar billede puller Nybegynder
08. juni 2004 - 10:18 #3
c-sharp, det er ikke for at blokere for filer, men for at give tilladelse til at der er et 3. program der kan benytte outlook informationer.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
08. juni 2004 - 10:29 #4
Det så jeg ikke lige.

Man kan hente følgende program: http://www.express-soft.com/mailmate/
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juni 2004 - 10:32 #5
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
15. juni 2004 - 19:32 #6