Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2001 - 00:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Flat rate ISDN?

Hej alle...

Er det muligt at få Flat rate ISDN? via proaccess eller noget lignende... hvis jeg er privatperson?

VH Daywalker123
Avatar billede jens Nybegynder
18. februar 2001 - 00:32 #1
Jep, det kan du sagtens... jeg har det oprettet i mit \"privat-navn\"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. februar 2001 - 00:33 #2
Det kan du sagtens... proaccess... jeg har selv lige bestilt - tag en snak med dem :)
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2001 - 00:38 #3
Lyder godt.. men skal ens central være forberedt for det?
Avatar billede jens Nybegynder
18. februar 2001 - 00:39 #4
Nææ, de kan vist alle klare ISDN nu - det er værer med ADLS :-(
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2001 - 00:42 #5
ja men jeg tjekkede mit nummer inde på cybercity\'s side... der kunne jeg ikke få fastpris ISDN... men jeg vil lige prøve at give TDK et ring...
Avatar billede bantz Nybegynder
18. februar 2001 - 00:52 #6
hvad kunne du ikke ?
jeg har det fra cybercity, så det kan godt lade sig gøre :)
prøv at kigge her: http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/home.phtml?link=1

Hilsen
Bantz
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2001 - 14:31 #7
bantz jeg kan ikke få det fordi min central ikke er forberedt for det ?....
Avatar billede bantz Nybegynder
18. februar 2001 - 15:15 #8
damn daywalker123....
Så er du en af de \"heldige\" 5 % af danmarks befolkningen der ikke kan få det....
surt :(
Prøv for en sikkerheds skyld at ringe til dem..
CC isdn support: 70101109

Bantz........
Avatar billede prodic Mester
18. februar 2001 - 15:19 #9
eller til TDC - de må kunne klare det. De har jo forpligtelser. Ring til dem!
TDC->Pro@cess btw
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
21. februar 2001 - 15:16 #10
Hey alle..... jeg tror jeg skal have Pro@access ISDN... men hvad er bedst at betale 4700 for at de sætter deres router op eller kan man finde en billigere router og så selv sætte det op?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. februar 2001 - 15:20 #11
Jeg ville foretrække at købe den direkte hos TDK.

Du kan givetvis spare penge ved at købe den selv. Men skulle noget gå galt, er TDK sansynligvis mere tilbøjelige til at yde service, hvis det er en router opsat af dem selv.

:)
NanoQ
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
21. februar 2001 - 16:15 #12
Det er klart men jeg skal så give 2250 i kvartalet.... og momsen er ik lagt til endnu.... så det begynder at blive ret dyrt...

nogen der kender et godt sted at købe en router... til en god pris? kan det mon ik lade sig gøre at købe en brugt?

VH Daywalker123
web - www.danielhorn.dk
Avatar billede telac Nybegynder
23. februar 2001 - 14:52 #13
Jeg har pro@ccess ISDN (128 kb) på flatrate.

Nogen der ved om der er problemer ved at man er opkoblet 24/7 på det (altså, fast på)? Jeg snakkede med en af deres teknikere og han kunne ikke se noget problem i det.