Avatar billede nhs Nybegynder
08. juni 2004 - 02:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder man en Bin-fil ?

Hej!
Jeg har en  videofil (lovlig), og den ligger som en Bin-fil.
Hvordan brænder jeg den rigtig ned?

/nhs
Avatar billede trixzion Nybegynder
08. juni 2004 - 03:11 #1
hej nhs..

Jeg har lige studeret lidt i Nero Burning ROM, og der skriver de på en support side af det kan brænde BIN/CUE med deres program.
Hvis du vil have lavet din bin fil om til en iso fil, som også kan brændes med andre brænde programmer kan du bruge: BIN2ISO som du kan finde på Golden hawk's egen hjemmeside her: http://www.weethet.nl/english/download.php

Håber det kan løse dit problem.
Avatar billede skau Nybegynder
08. juni 2004 - 07:25 #2
Det kræver at du har en cue fil (den beskriver hvorledes bin filen skal lægges på cd'en). Hvis du har en sådan, ja så er det bare at starte Nero (eller hvad du nu ellers måtte have) vælge burn image og pege på din cue fil (som normalt skal ligge i samme bibliotek som din bin fil)
Avatar billede riversen Nybegynder
08. juni 2004 - 07:45 #3
hvis ikke du har en cue fil kan du  formentlig bruge isobuster til at pakke bin filen ud og brænde på normal vis
Avatar billede trixzion Nybegynder
08. juni 2004 - 17:32 #4
Somsagt, jeg sage det med BIN2ISO, Så slipper man for at have cue filen.. Så det..
Avatar billede riversen Nybegynder
08. juni 2004 - 18:17 #5
og der er ingen der modsiger dig...
Avatar billede skau Nybegynder
09. juni 2004 - 07:55 #6
Jeg modsiger dig heller ikke - men det er da oceaner lettere hvis man ved at man skal bruge en cue fil - og en kort forklaring hvorfor skader vel heller ikke ....
Men hvis du ikke har en cue file kan du jo bare generere et ISO image som trixzion og riversen har foreslået