Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
07. juni 2004 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

generels - zero:hour opføre sig sært

når jeg spiller en skimish eller over netværk i generels - zero:hour eksplodere alle mine bygninger og enheder efter ca 1min lige meget hvad jeg bygger.
hvis jeg spiller en challenge eller missioner virker spillet fint.

hvad går der galt?
Avatar billede krydset Nybegynder
07. juni 2004 - 20:31 #1
du har ikke den orginale vers, det er nocd crack der gør det :-P køb spillet så vil det virke fint. husk lige at lade dem der laver spillet tjene lidt.
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
08. juni 2004 - 10:37 #2
har skam spillet! en reinstall af det hele virkede.

denne gang vælger spillet dog at gå i stå en gang i mællem i en 5-6sek af gangen. musikken køre videre og musen kan bevæges men resten står stille.
det sker lige pludselig der er ingen sammenhæng mellem det
Avatar billede krydset Nybegynder
08. juni 2004 - 12:19 #3
hvis bygninger explodere pludselig er det pga en crack til spillet så kan du sige hvad du vil
Avatar billede henrikgn Nybegynder
09. juni 2004 - 14:38 #4
Er din PC stærk nok til at trække Generals?
Avatar billede ferret Nybegynder
10. juni 2004 - 01:52 #5
Det med spillet står stille kender jeg godt, for mig var det grafik kortet der var ved at dø.