Avatar billede jette1 Nybegynder
07. juni 2004 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opensource sommerlejr, uge 30 - 2004

Hvis du roder med FreeBSD, Linux eller andre varianter af UNIX, PHP, MySQL oma., kan jeg varmt anbefale "The Camp", sommerens store Opensource sommerlejr.

Lejren er naturligvis for alle, uanset alder og niveau.
Der er masser af Internet, strøm og plads. Der er også en have hvor der kan laves bål, grilles og hygges.
Det foregår midt på Sjælland, tæt på Jyderup, imellem Holbæk og
Kalundborg.

www.thecamp.dk kan du se alt om lejren, og hvor du køber billet.
Avatar billede exp Juniormester
08. juni 2004 - 08:32 #1
Nogen der kender til noget lignende i Århus-området?

Har nemlig fået mod på at lege lidt med Linux...
Avatar billede jette1 Nybegynder
08. juni 2004 - 17:51 #2
Jeg startede selv på FreeBSD sidste år på ovennævnte lejr... jeg anede intet da jeg kom - da jeg tog derfra havde jeg min egen webserver kørende :-) Man lærer virkelig meget på sådan en uge, hvor man er sammen med andre der har samme interesse.

Jeg kender ikke til noget lignende andre steder i Danmark... men jeg lover dig at turen til Sjælland, er besværet værd :-)
Avatar billede jette1 Nybegynder
18. august 2010 - 12:52 #3
svar