Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2004 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer toolbar i C#

Hey..

Jeg skal til at lave mig en lille toolbar i C# til internet explorer.. Jeg er ikke sikker på hvordan det skal laves, og og kan ikke rigtigt finde noget på nettet, så derfor spørg jeg her.. Jeg er gået i gang med at lave en Windows Control Lib, i C#, jeg er dog ikke sikker på at dette er det rigtige at gøre, men hvis det er.. hvad gør jeg så med den dll som der bliver compilet.. hvordan regges den i IE'en?
Jeg vil meget gerne have en tutorial eller ligende.
Takker :)

/testtter
Avatar billede finger Nybegynder
07. juni 2004 - 15:09 #1
jeg tror du kan bruge noget af dette her:

http://www.mindcracker.com/mindcracker/c_cafe/internet/ie0.asp

http://www.codeguru.com/Cpp/I-N/internet/browsercontrol/article.php/c6155/

ellers så søg på "create C# toolbar Internet explorer" på google. det giver en masse.
Avatar billede asol Nybegynder
18. juni 2004 - 13:15 #3
FYI

thinksharp.dk er i gang med et lignende projekt.

/asol