Avatar billede KongKurs Juniormester
07. juni 2004 - 10:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Investor eller partner med ca. 50.000 søges til nyt projekt.

Hejsa,

Vi er to unge mænd som søger en investor som kunne være interesseret i et nyt projekt som vi har på tegnebrættet. Projektet har med detailhandel at gøre, og vil tage udgangspunkt i København.

Lidt om os:

Jeg er 27 år,
- læser datamatiker,
- har kompentencer inden for: c++,asp, asp.net, databaser, css, javascript, Java mm.
- bosiddende i København.

Min kammerat er 31 år,
- uddannet cand.polit.
- har drevet virksomhed i en årerække inden for markedesføring.

Hvis dette kunne have interesse i du meget velkommen til at kontakte os.

Venligst kun seriøse henvendelser - tak!

Mvh

Frederik
Avatar billede agermose Nybegynder
07. juni 2004 - 10:57 #1
Jeg har en kontakt, der er interesseret i at komme i kontakt med Jer omkring dette. Har I en email adresse jeg kan sende videre? Eller anden kontakt information?
Avatar billede dita Nybegynder
07. juni 2004 - 11:40 #2
Hej

Er på udkik, efter nogle gode investeringer, kunne i smide en e-mail adr, så Vi kan komme i kontakt med hinanden :-)

Mvh
Johnny
joni invest aps
Avatar billede lasbas Nybegynder
07. juni 2004 - 20:13 #3
*he he* 2 Unge mænd...  så jeg jeg sgu også ung med mine 37 år :)

anyway... læser datafagtekniker på tec ballerup

jeg har penge, men ikke meget tid at skyde i, pga af min uddannelse
kræver en del af mig
(meget hjemmearbejde, projekter, rapporter, dukumentationer og lign.)

jeg er fra vanløse ...kontakt ---> fujitsu2@ofir.dk
Avatar billede lasbas Nybegynder
07. juni 2004 - 20:14 #4
Megatræt = mange stavefejl (:

sorry, jeg så det først bagefter
Avatar billede KongKurs Juniormester
08. juni 2004 - 08:18 #5
Ja, jeg glemte vist lige noget kontaktinfo :-), men i kan skrive til mig på: frederikmartin@ofir.dk.. Og så vender vi tilbage snarest!

Tak for alle svar!

Mvh

Frederik
Avatar billede ronniegas Nybegynder
11. juni 2004 - 00:22 #6
Send en mail til ronnie@sitevision.dk vi er et lille firma som måske er intresseret
Avatar billede KongKurs Juniormester
11. juni 2004 - 09:49 #7
Hej alle,

Jeg er ked af at vi ikke har nået at svare endnu, men jeg lover at alle som har lagt kontaktinfo (e-mail!) vil få en mail først i næste uge.

Mvh

Frederik
Avatar billede kein Nybegynder
11. juni 2004 - 09:59 #8
Hej Frederik,

Smid en mail til olin@kein.dk med yderligere oplysninger om jeres ide. Hvis der ser ud til at være perspektiv i det, kan vi godt indskyde det nødvendige...

Mvh

Olin
Avatar billede KongKurs Juniormester
14. juni 2004 - 17:58 #9
Hej alle,

Så er der sendt e-mail til:
-> lasbas
-> ronniegas
-> kein

Jeg mangler stadig kontakt info på: dita & aggermose.

Jeg takker for alle svar og vil foretrække at yderligere kommunikation foregår pr. mail eller tlf. for dem som har modtaget e-mail - tak!

Med venlig hilsen

Frederik.
Avatar billede dita Nybegynder
15. juni 2004 - 17:09 #10
Hej Frederik
Var til Le-mans og kan først give dig kontakt info nu, håber ikke det er for sent

E-mail: jamen@mailme.dk
Avatar billede KongKurs Juniormester
16. juni 2004 - 00:57 #11
Hermed er der afsendt svarmail til: dita

Mvh

Frederik
Avatar billede KongKurs Juniormester
21. juni 2004 - 08:54 #12
Lukker...
Avatar billede lasbas Nybegynder
19. juli 2004 - 22:35 #13
jeg fik vist ikke mailen? ...men i har vel også lavet dealen .:^?