Avatar billede dmfv Nybegynder
07. juni 2004 - 08:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hacker Smacker og filesharing

Jeg har tilmeldt mig Hacker Smacker fra Cybercity og det har været langt mere problemfyldt end de beskriver på forhånd.
Mit største problem er at jeg ikke kan bruge mine filsharingprogrammer.
Cybercitys svar er at de ikke mener de fleste filsharingsprogrammer virker under Hacker Smacker.
Er der nogen der har et råd - eller er det umuligt?
hilsen Jan
Avatar billede aovergaard Nybegynder
07. juni 2004 - 08:46 #1
Hej dmfv

Jeg er faktisk ganske enig med CyberCity. Alle fildelings programmer er noget skidt. Det er det samme som at sige ja tak til alt muligt forskelligt snavs. Både Spyware og virus kommer lige lukt ind i den computer den vej. Det mest fornuftige du kan gøre, er ikke at have et fildelingsprogram på din computer, og så ellers sørge for at beskytte dig godt.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. juni 2004 - 16:42 #2
Lægger lige et svar, så du har mulighed for at få lukket igen hvis der ikke kommer flere råd. *S*
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. juni 2004 - 02:06 #3
Takker for point ;)