Avatar billede bloood Nybegynder
17. februar 2001 - 19:26 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

billed til tekst

yo....

hvilket program skal man bruge for at lave et billed om til tekst

fx

___
| . > ___  _ _  _ _  _ _
| . \\<_> || \'_>| \'_>| | |
|___/<___||_|  |_|  `_. |
                    <___\'

eller bare lave Barry om til det oven over
Avatar billede bloood Nybegynder
17. februar 2001 - 19:45 #1
hmmmmmmm skod... når me jeg tror i har fået fat i meningen med mit spørsmål
Avatar billede speedy Nybegynder
17. februar 2001 - 20:10 #2
Avatar billede podata Nybegynder
17. februar 2001 - 20:13 #3
her kan du finde et GRATIS program der læser og skriver NFO, DIZ og andre ASCII text filer.
http://www.dntb.ro/users/brigada/nfodiz/index.htm
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2001 - 20:14 #4
http://www.amokk.dk/colouredtext/
Fra CyberEsben himself
Avatar billede dudesicko Novice
17. februar 2001 - 21:26 #5
Fuck et sejt script, det skal du ikke fjerne fra siden, den kunne man sandsynlig få brugfor en dag.

</martin>
Avatar billede speedy Nybegynder
17. februar 2001 - 22:04 #6
dudesicko>> Det nederste link på mit indlæg, er til et program der kan gøre det samme som det der script. Bare lige en lille oplysning hvis du ikke har set på linket.

/SpEeDy
Avatar billede dudesicko Novice
17. februar 2001 - 22:16 #7
Jeg har lige Dl det me det går ikke i farver, det gør hans, selvom man kan vælge farver eller gray, så bliver den altid gray, har i andre også det problem ?
Avatar billede speedy Nybegynder
18. februar 2001 - 00:06 #8
dudesicko>>

Jeg har lavet et lille program som gør det med farver. Du kan hente det her : http://home1.inet.tele.dk/john-m/Pic2HTML.exe (~365 KB)

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
18. februar 2001 - 00:08 #9
Det kan desværre kun gøre det med bmp\'er men Jpeg-support kommer senere (hvis jeg gider :)

/SpEeDy
Avatar billede dudesicko Novice
18. februar 2001 - 02:23 #10
COOL, hammer sejt, mege.

Husk kige du skal have dit navn i programmet.

</martin>
Avatar billede bloood Nybegynder
19. februar 2001 - 13:22 #11
mange tak alle sammen... jeg kigger på det en af dagene... og vender tilbage og giver jer point... ;O)