Avatar billede amphetamine Nybegynder
07. juni 2004 - 07:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 2000 Server med 1 server og 10 CAL licenser

Hej, jeg vil gerne have vurderet hvad en pakke med Windows 2000 Server kan indebringe. Den er ikke installeret, og alt er i skønneste orden. Manual osv. haves.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=25601
Avatar billede ricky Nybegynder
07. juni 2004 - 08:48 #1
Det produkt du linker til er jo retail - alle kan jo i dag købe OEM uden problemer. disse er dog kun inkl. 5 CAL.
jeg vil sige 5.000+moms +/- 500,-
Avatar billede amphetamine Nybegynder
07. juni 2004 - 15:26 #2
Ricky: Kender du evt. nogen som er interesseret eller ved hvor jeg kan sælge det?
Avatar billede ricky Nybegynder
07. juni 2004 - 16:12 #3
nej desværre ikke sådan lige umiddelbart.. hmm.. du kan jo enten gå på papkassen.dk, qxl eller lign.

du kan også prøve at kontakte f.eks. ravenholm og nogle af de andre store softwaresælgere - og høre om de er interesseret.