Avatar billede netsrac Praktikant
17. februar 2001 - 18:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Admin >> Overtrædelse af regler.

Jeg mener at demo oventræder reglerne i dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/50667

Uddrag fra regler:

\"Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp. \"

se også http://www.eksperten.dk/spm/50678
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. februar 2001 - 18:59 #1
Jeg er helt enig med netsrac. Demo\'s svar/kommentar giver absolutely no mening!
Avatar billede netsrac Praktikant
17. februar 2001 - 19:01 #2
tdaugaard >> Takker for opbakningen. Desuden er de andre spørgsmål som demo har kommenteret også uden mening.
Avatar billede handmade Nybegynder
17. februar 2001 - 19:04 #3
Av, og det er kun en demo...
Tænk lige på den fulde og registrerede version :-))
Avatar billede netsrac Praktikant
17. februar 2001 - 19:05 #4
handmade >> *lol*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 19:06 #5
Avatar billede js17dk Nybegynder
17. februar 2001 - 19:31 #6
Blev oprettet kl. 17:38:47, nu er klokken 19:30 og han har allerede irreteret folk to gang (hvis ikke mere) det er godt klaret
Avatar billede dar Nybegynder
17. februar 2001 - 20:11 #7
Handmade & netsrac>> Og så siger i at han er useriøs *roflmao*
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. februar 2001 - 21:54 #8
mht http://www.eksperten.dk/spm/50667
er jeg nok mere ked af navnet boleole, det må da være surt for \"den rigtige\" når folk trænger sådan ind på hans navn.

mvh JakobA
Avatar billede netsrac Praktikant
17. februar 2001 - 22:07 #9
jakoba >> Mener du olebole ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. februar 2001 - 22:15 #10
nemlig.  Sådan en \"Skrive pik på væggen\" idiot som demo bliver hurtigt træt af det. men boleole ser fornuftig ud så han og olebole må leve med hinanden i lang tid fremover.
Avatar billede dudesicko Novice
18. februar 2001 - 22:15 #11
Ups jeg lavede også STØJ, er dette også unødigt komentar eller ?? AUU. ikke slå nu vel ?

http://www.tdaugaard.dk/fotx/showuser.asp?user=dudesicko
Avatar billede demo Nybegynder
18. februar 2001 - 22:19 #12
hmmmm...jeg græmmes over netsrac

Avatar billede dudesicko Novice
18. februar 2001 - 22:35 #13
Men demo, det er nu rigtigt hvad de siger, du poster sku ofte ting der ikke har nogen mening. :) No hard feelings, det gør vi nok alle en gang i mellem, men du gør det nok lidt oftere.
Avatar billede demo Nybegynder
18. februar 2001 - 22:37 #14
helt ok dudesicko - jeg synes bare det bliver blæst helt vild op!
men jeg lover at \"begrænse\" mig.
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2001 - 07:38 #15
Lukker!