Avatar billede hibbe Nybegynder
06. juni 2004 - 21:33 Der er 7 kommentarer

ECS K7S5A problem med AthlonXP 2400+

Er der nogen af jer der ved hvad der går galt med min pc?
Efter at jeg har installeret en athlonXP 2400+, så fryser mit system hvis jeg prøver at spille Americas Army, eller hvis jeg belaster den bare een lille smule.Jeg har den nyeste bios, og masser af ram. Bundkortet skulle kunne klare den processor ifgl. ECS.
Hjælp!!!!!
ECS K7S5A rev. 3.1
798 Mb Ram
Nvidia geForce 2 mx 400 64 mb ram
AthlonXP 2400+
Sharkoon Cooler CUS3
Avatar billede peet-49 Novice
06. juni 2004 - 21:57 #1
Har du indstalleret microsoft`s opdatering til AMD?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2004 - 22:23 #2
Hent den nyeste driver til grafikkortet fra http://www.nvidia.com. Afinstaller den gamle driver, genstart og installer den nye driver.

Den slags fejl, plejer at være grafikkorts-driver fejl efter min erfaring.
Avatar billede hibbe Nybegynder
06. juni 2004 - 22:35 #3
Det vil jeg prøve, vender tilbage med resultatet!
Tak :-)
Avatar billede hibbe Nybegynder
07. juni 2004 - 00:58 #4
Det virkede ikke!, desværre, men har i andre forslag? som jeg kunne afprøve???
Avatar billede hibbe Nybegynder
07. juni 2004 - 01:35 #5
Hej igen, fandt et tip på tweak xp, og det virkede, men tak for hjælpen alligevel..
Avatar billede ird Praktikant
07. juni 2004 - 07:34 #6
hvilke tip hjalp??
Avatar billede ird Praktikant
07. juni 2004 - 07:57 #7
Jeg har haft 4 af de bundkort, og ikke et lever stadig :)

Den model har de haft mange problemer med efter rygter og egen erfaring