Avatar billede claudi Nybegynder
06. juni 2004 - 15:31 Der er 1 kommentar

Mobil Bluetooth

Har købt mig en T630 rigtig dejlig tlf skal det lige siges. Jeg har så ofret penge på en Bluetooth fordi jeg vil på nettet via min Tlf. Her kommer problemet så compen finder fint min tlf og den kan også godt forbinde men Explore siger bare den ikke kan finde siden når jeg prøver at søge på noget. SYntes jeg næsten har prøvet alt...??? Jeg har telmore og er på Gprs nettet hele tiden..! Hjælp
Avatar billede whatever Nybegynder
06. juni 2004 - 15:48 #1
Prøv at kigge på følgende side hos TDC: http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/gprs_opsaetning/pc_gprs_opsaetninger/index.jsp

Brugte selv siden igår, da jeg ikke kunne få min T68i til køre sammen men min bærbare.