Avatar billede experten Nybegynder
06. juni 2004 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Små RPG spil online

Hej.
Jeg har prøvet spil som runescape o.lign, men kan ik rigtig finde flere... Sku der være en af jer der kender et spil hvor man skal arbejde, tjene penge og skabe venskaber  ?
Der er nogle spil (simgirl fx) hvor det gælder om at score hende til sidst... Ik helt sådan noget jeg leder efter men det går også.

På forhånd tak
Avatar billede experten Nybegynder
16. juni 2004 - 21:06 #1
.
Avatar billede experten Nybegynder
16. juni 2004 - 21:07 #2
.
Avatar billede dutter86 Nybegynder
25. juli 2004 - 18:49 #3
Hej...!
Du kan fx. spille muonline(www.muonline.dk) Jeg kender ikk flere spil af den type men hvis du synes at rune scape er fedt vil du helt klart synes om muonline!!