Avatar billede trouble Praktikant
06. juni 2004 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pop up

Hej eksperter.
Jeg har et lille problem som jeg ikke selv kan løse. Imens jeg sidder og arbejder på pc'en, popper der en tekstmeddelelse op på skærmen. Vinduets navn er: Messenger service. Den første jeg fik var fra noget der hed windowspatch, der fortalte at jeg var sårbar over for et eller andet. Så er der et link til siden. Efterfølgende er der kommet andre reklamer til. Køb viagra el. enlarge your ... Jeg kan bare trykke på ok og lukke billedet, men hvordan stopper jeg det? Jeg win xp pro, Norman antivir og sygate firewall.
Avatar billede arlet Juniormester
06. juni 2004 - 11:23 #1
Slå tjenesten messenger fra: http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Genstart og så kommer der ikke flere af de popups.
Avatar billede peerpede Nybegynder
06. juni 2004 - 23:35 #2
Messenger service er den i windows indbyggede spamåbning, ikke at forveksle med windows messenger chatprogram, di kan hente et værktøj på Gibson researsh til at stoppe messenger service, her er et link:
http://grc.com/default.htm
Avatar billede peerpede Nybegynder
06. juni 2004 - 23:36 #3
sh*t du var hurtig arlet :)
Avatar billede arlet Juniormester
07. juni 2004 - 15:21 #4
ja, cirka 12 timer hurtigere end dig*S*