Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 09:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne i nyt vindue, utroligt lille.

Hvis jeg i Internet Explorer åbner et nyt vindue er det helt utroligt lille. (Mindste størrelse, uden at være minimeret)Jeg skal så enten maksimere det eller trække det større. Det må kunne lade sig gøre at lave en fast indstilling eller lignende for åbning af nye vinduer.

kalbrech
Avatar billede riversen Nybegynder
06. juni 2004 - 09:03 #1
åbn det lille vindue... træk det større... luk det. Hvad så nu?
Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 09:13 #2
Det samme.
Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 09:18 #3
Undskyld, jeg har vist ikke formuleret mig klart, når jeg trækker det større virker det et stykke tid, men senest næste gang jeg tænder PCen er alt ved det gamle.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. juni 2004 - 09:19 #4
Det besvarer ikke dit spørgsmål - men kan kun anbefale Avant Browser (www.avantbrowser.com), som er en videre udvikling af IE, og hvor dette problem ALDRIG opstår
Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 09:21 #5
Bruger selv Mozilla en gang i mellem, det er nu heller ikke så tosset, men desværre har jeg ikke kunnet gå på min homebanking med det. Måske jeg skulle prøve Avant..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. juni 2004 - 09:28 #6
Avant er IE tilføjet nogle smarte funktioner, og du kan derfor bruge det til alt det som du bruger IE til. Bruger ikke andet længere.

Med hensyn til IE - prøv følgende:
Genstart -> åben IE -> maksimer -> Luk vinduet -> hvad sker der nu, når du åbner et nyt?
Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 10:01 #7
Hmm, nu har vinduet "sat sig fast" i den størrelse jeg trak efter rådet fra riversen. Til gengælg har jeg så installeret avant, måske en løsning. Jeg kan se at den husker hvor den var sidste gang programmet kørte. Jeg har defineret min startside, og det virker også når jeg trykker på "startside", men den begynder ikke her.