Avatar billede theworld Nybegynder
05. juni 2004 - 22:55 Der er 6 kommentarer

Problemer med IIS6.0

Hej alle sammen Jeg har i dag fået mit PHP til at virke på Windows2003server IIS6.0 Men mit problem er at jeg ikke kan oprettet en bruger på min 3dchat eller logge ind på chatten. der kommmer ikke sådan nogle fejl frem men bare lige en hurtig hvid frem og så at den ikke kunne finde brugernavnet

Håber i kan hjælpe mig
Har ogsp prøvet at køre en test.php og den skriver ingen fejl
Avatar billede dustie Mester
06. juni 2004 - 00:17 #1
Forstår ikke helt hvad det er du spørge om. Hvis det er fordi du gerne vil se fejl og den ikke skriver dem ud skal du kigge på phpinfo og se om 'display_errors' der står til 'On' (sættes i php.ini)
Avatar billede theworld Nybegynder
06. juni 2004 - 13:46 #2
Ja det er på on
; Print out errors (as a part of the output).  For production web sites,
; you're strongly encouraged to turn this feature off, and use error logging
; instead (see below).  Keeping display_errors enabled on a production web site
; may reveal security information to end users, such as file paths on your Web
; server, your database schema or other information.
display_errors = On
Avatar billede theworld Nybegynder
06. juni 2004 - 13:51 #3
Hvad mener den med dettet
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at I:\WEB\WWW\The-World.dk\PUB\loginok.php:2) in I:\WEB\WWW\The-World.dk\PUB\sql.php on line 3

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at I:\WEB\WWW\The-World.dk\PUB\loginok.php:2) in I:\WEB\WWW\The-World.dk\PUB\sql.php on line 3
Avatar billede dustie Mester
06. juni 2004 - 22:26 #4
Det er fordi du allerede har sendt noget data før du forsøger at sætte din cookie
Avatar billede dustie Mester
06. juni 2004 - 22:28 #5
Du kan evt. læse mere på php.net:

http://dk.php.net/manual/en/function.setcookie.php
Avatar billede dustie Mester
06. juni 2004 - 22:28 #6
Eller denne lille danske guide:
http://razor.dk/php/guider/cookies/