Avatar billede acomma Nybegynder
05. juni 2004 - 22:06 Der er 8 kommentarer

Nogen der gider gi' en bedømmelse af: www.acomma.com

1. Hvad syntes i om designet, er det overskueligt?

2. Hvad skal ændres/bibeholdes?

3. Er der noget som i mener bør forklares nærmere?

4. Ville du betale for at blive informeret via SMS, såfremt din hjemmeside var nede midlertidigt?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. juni 2004 - 22:14 #1
1. jeg synes siden er flot at se på.. Den er tilpas overskuelig.
Dog synes jeg det er et problem at man skal lede lidt for meget efter priserne.

2. tja.. priserne skal gerne være lidt nemmere at gå til..

3. er ikke gået nok i dybden til at kunne kommentere dette..

4. Jeg har set på jeres priser og må desværre sige at jeg ikke er villig til at betale så meget for et domæne/webhotel. Men en grund til dette er at jeg ikke har sider der er specielt vigtige. Det er mest informationer til mig selv og enkelte jobs jeg har lavet. Til disse sider har jeg ikke rigtig brug for en oppetid der er højere end de fleste lavprisudbydere.
Men hvis jeg en dag skulle have en domæne der var vigtigt, indholdt mange brugbare informationer etc. så ville jeg gerne give ekstra for bedre support, flere komponenter samt opdatering om min hjemmeside stadig er oppe.
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. juni 2004 - 22:15 #2
acomma.com> Forkert kategori :D

Prøv et sted her omkring http://www.eksperten.dk/spm/Design/
Avatar billede cpufan Juniormester
05. juni 2004 - 22:41 #3
bacardil>> bank ham :-D
du sidder jo lige ved siden af ham
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. juni 2004 - 22:55 #4
bacardil> Desværre ikke :D
Men så snart jeg kommer i nærheden af ham, så skal det ske *heh*
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. juni 2004 - 22:55 #5
Hmm.. skriver en kommentar til sig selv.. heh.. Ups, den var selvf. til cpufan
Avatar billede serverservice Praktikant
06. juni 2004 - 00:02 #6
1. designet er overskueligt
2. måske bedre info på forsiden om hvad det handler om?
3. Hvorfor er I bedre end andre webhoteller - eller hvad er det i kan?
4. Hvis sitet er nede skal kunderne da ikke betale ekstra for en sms bare fordi i klokker i det.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2004 - 06:38 #7
gaaab det er kedeligt design!
Avatar billede ellebaek Nybegynder
19. juni 2004 - 13:47 #8
Har du fået nok bedømmelser ..?