Avatar billede hasan_ Nybegynder
17. februar 2001 - 16:59 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

musik på hjemmeside

hvordan får man musik ind på sin hjemmeside?
Avatar billede partyboy Nybegynder
17. februar 2001 - 17:01 #1
<OBJECT ID=\"wmp\" WIDTH=350 HEIGHT=325 classid=\"CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95\"
    CODEBASE=\"http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701\"
    standby=\"Loading Microsoft Windows Media Player components...\" type=\"application/x-oleobject\">
    <PARAM NAME=\"FileName\" VALUE=\"dinmusikfil.mp3\">
    <PARAM NAME=\"ShowControls\" VALUE=\"1\">
    <PARAM NAME=\"ShowDisplay\" VALUE=\"0\">
    <PARAM NAME=\"ShowStatusBar\" VALUE=\"1\">
    <PARAM NAME=\"AutoSize\" VALUE=\"1\">
    <PARAM NAME=\"AutoStart\" VALUE=\"1\">
        <EMBED TYPE=\"video/x-ms-asf-plugin\"
            PLUGINSPAGE=\"http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/\"
            SRC=\"http://www.launch.com/musicvideos/view/hit_createASX/1,1217,177237_28_569_0_0,00.asx\"
            name=\"wmp\" SHOWCONTROLS=1 SHOWDISPLAY=0 SHOWSTATUSBAR=1 autosize=1
            autostart=1 width=285 height=190 displaybackcolor=black>
        </EMBED>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 17:02 #2
Hvilken slags musik???

Et link til en mp3??

<a href=\"minmusik.mp3\">hit me</a>

Eller vil du afspille den herlige midi musik man finder viise steder??

/Nikolaj
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2001 - 17:05 #3
Hva\' har det her med Video/foto at gøre?
Avatar billede hasan_ Nybegynder
17. februar 2001 - 17:05 #4
nikolajdu -> Ikke et link .. Men.. SÅdan så den afspiller musik inde på sin hjemmeside...
Avatar billede hasan_ Nybegynder
17. februar 2001 - 17:06 #5
tommyf -> Det er en video som man skal sætte ind på ens hjemmeside..!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. februar 2001 - 17:07 #6
<bgsound src=\"blabla.mp3\" loop=\"100\">
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2001 - 17:08 #7
Det kan du evt. gøre med <embed> ...
Læs evt. viddere på html.dk
Ellers burde partyboys forslag kunne bruges.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2001 - 17:12 #8
Video... før var det musik?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 17:14 #9
partyboy.dk har vist ikke helt gennemtænkt sit svar. Der er ihvertilfald en fejl.
Avatar billede hasan_ Nybegynder
17. februar 2001 - 17:19 #10
nikolajdu -> Det virker da fint.. ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 17:23 #11
Der er en fejl, men jeg holder den foreløbigt for mig selv. Grunden til du ingen fejl får er at det hele er snyd og humbug.

/Nikolaj
Avatar billede hasan_ Nybegynder
17. februar 2001 - 17:23 #12
tommyf -> ja, men det er jo en \"slags\" video.. som der kommer ind på ens side.. det er også lige meget.. det virker fint :o)
Avatar billede hasan_ Nybegynder
17. februar 2001 - 17:30 #13
nikolajdu -> hvad er der snyd i  det ?
Den som der svarer først for pointsne (hvis jeg kan bruge svaret)
Og hvis nu partyboy har kopiret den soucecode fra en anden side,.. og så bare sat den ind hurtigt.
Hvad er der så snyd i det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 17:35 #14
der er en stadig fejl og du havde ikke en ærlig chance for at teste det inden du afgav pointene.