Avatar billede mikkelz Nybegynder
05. juni 2004 - 21:26 Der er 6 kommentarer

pludselige frames

Jeg bruger dreamweaver og lige pludselig fik jeg oprettet nogle frames for meget. Hvordan fjerner jeg dem????

Kan ikke lige se hvordan i dreamweaver!
se dem her:
http://www.fezt.dk/i/index.htm

hvordan får jeg dem til at forsvinde!

jeg har også frontpage, ved ikk eom det bliver nemmere af den grund!
Avatar billede mikkelz Nybegynder
05. juni 2004 - 22:11 #1
hmm, fandt ud af det, men er der nogle der ved hvordan man kommer "ind" i en celle/ramme i dreamweaver. Jeg vil gerne lave nogle frames inde i en tabel. men aner ikke hvordan jeg kan komme "ind" i tabellen
Avatar billede Kengun Praktikant
05. juni 2004 - 22:13 #2
i Frontpage markerer du rammen du vil tage bort og vælger "Rammer" --> "Slett ramme".
Avatar billede Kengun Praktikant
05. juni 2004 - 22:18 #3
ups, godt du fant ud af hvordan du tager bort en ramme. hmm, hvis jeg forstår dig riktig så kan du ik lave en frame inde i en tabel. måske du kan sætte ind en <iframe> ind i tabellen (jeg har ik forsøget selv): http://www.w3schools.com/tags/tag_iframe.asp
Avatar billede mikkelz Nybegynder
05. juni 2004 - 22:32 #4
jamen så fatter jeg bare ikke en skid, hvad er pointen så???
Avatar billede Kengun Praktikant
05. juni 2004 - 23:10 #5
?. Pointen håber jeg du fatter, for jeg ved jo ik hvorfor du vil have en frame ind i en tabell ;) jeg forsøger kun at hjælpe dig å gøre det.
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juni 2004 - 00:19 #6
Der er 2 slags frames:

Almindelige frames, hvor man putter indhold i
IFRAMES som er et "vindue" som man viser sider i. Man kan lave en iframe i en celle i en tabel, så der kun kommer scroll (hvis man ønsker det) i pågældende celle.

Så spørgsmålet er vel, hvilken form du vil have hjælp til?