Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. februar 2001 - 16:53 Der er 16 kommentarer og
4 løsninger

MP3 decode

Hejsa

Jeg skal ha´ lavet en masse MP3´ere til wave, hvilket program er bedst til det?? Og hurtigst??

//Rasmus Lind
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. februar 2001 - 16:53 #1
Og hvor kan det downloades??
Avatar billede ezzuk Nybegynder
17. februar 2001 - 16:59 #2
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. februar 2001 - 16:59 #3
skal jeg sende et til dig ?
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
17. februar 2001 - 17:08 #4
Jeg har et ganske udemærket program (betalings) selvfølgelig cracket LOL
Det kan jeg sende!
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2001 - 17:09 #5
Kan I ikke uploade det et eller andet sted ... ifølge ekspertens regler ... ;o)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. februar 2001 - 17:10 #6
Cracks m.m er ikke noget eksperten gør i!! Læs reglerne eller smut.
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2001 - 17:10 #7
Mit forslag ville være som kuzze\'s ...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. februar 2001 - 17:11 #8
Ingen der har tænkt på mp3 decoder 1.4 ?
Avatar billede snowball Novice
17. februar 2001 - 17:12 #9
Du kan da bare bruge Winamp !

Lav en playliste med de filer der skal konverteres. Gå så ind i Options -> Preferences -> Plug-ins / Output -> Vælg Nullsoft Disk Writer plug-in -> Klik på Configure for at vælge hvor den skal ligge wav filerne -> Klik på Close. Afspil så din playlist som normalt. Husk dog og slå random fra hvis det er sat til !

Snowball
Avatar billede johannielsen Nybegynder
17. februar 2001 - 17:26 #11
Audiocatalyst er genialt! Find det på www.warez.com (hehe)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. februar 2001 - 17:28 #12
Prøv nu at droppe jeres warez og crack pis, det er ik det eksperten er til for !
Avatar billede dana Nybegynder
17. februar 2001 - 21:30 #13
snowball har ret - det er nemt og hurtigt at gøre i Winamp. Du kan smide alle molodierne ind i og så starte konverteringen af dem alle. Du kan oprette en mappe, hvor den smider alle de konverteret filer i.
Avatar billede dana Nybegynder
17. februar 2001 - 21:30 #14
konverterede even...
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 03:00 #15
Det bedte er KLART music match jukebox.
Du kan nok finde det på www.download.com eller
www.tucows.com

ellers gå ind på www.mp3sound.com og find encoders og rippers til den store guldmedalje!!!
Avatar billede snowball Novice
18. februar 2001 - 03:20 #16
thirdmanonthemoon: Hvad der er det bedste er jo hver sin smag, men jeg mener nu stadigt, at hvis man allerede bruger Winamp til at afspille sine mp3\'er, så er det da klart det nemmeste at bruge Winamp til at konvertere nogle mp3\'er til .wav !

Og tak for opbakningen dana ;)

Snowball
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. februar 2001 - 13:18 #17
Jeg fandt faktisk et selv, men I skal da ikke snydes for point, så dem der er kommet med ordentlige svar skal da belønnes.

Tak for hjælpen :o).

Med venlig hilsen
Rasmus Lind
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. februar 2001 - 13:19 #18
Hæ hæ. glemte sgu at lave mine til svar *LOL*
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 13:58 #19
snowball>> ja,men winamp skal man side og rode med alt muligt pis inde i pref\'s, og hvis man glemmer at tage plug in\'et af er det ALT for irretrende at have anfspillet en masse sange for bare at lave dem om til wav der fylder meget mere.
Avatar billede dana Nybegynder
18. februar 2001 - 14:04 #20
thirdmanonthemoon> Det er vel en smagssag og vane at gøre det hele i Winamp. Det er da mere besværligt at bruge flere programmer, når du kan gøre det hele i Winamp. Du skal da nok finde ud af om du har glemt at sætte programmet tilbage til afspilning - så kommer der nemlig ingen lyd på det du prøver at afspille ;)