Avatar billede xing Novice
05. juni 2004 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Restore database

Jeg har en SQL 2000 på en windows 2003 !

Jeg skal nu for første gang prøve at restore en database fra en backup.

Det ser ud til at virker som det skal, jeg kan bare ikke for adgang til databasen!

Jeg har oprettet den bruger som skal kontakte databasen igen og koden skulle være den rigtige.
Avatar billede xing Novice
06. juni 2004 - 19:17 #1
Jeg tror det vil virke hvis jeg restore master databasen !

Hvordan gør man det...den sige at man ikke kan og skal gå i single mode, hvordan gør man det?
Avatar billede xperoo Nybegynder
13. juni 2004 - 19:57 #2
Hej,

Du skal bruge sp_dboption 'master', 'single user', 'TRUE'

når du har restoret køre du sp_dboption bare med false.
Avatar billede xing Novice
29. juli 2004 - 09:14 #3
Lukker...