Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
05. juni 2004 - 13:05 Der er 5 kommentarer

max log size = 0

hej nu har jeg søgt i diverse samba dokumenter

og læst diverse internet sider men det jeg søger står bare ingen steder:-(

så jeg håber i kan hjælpe....

når man i smb.conf filen under global sætter en max log size = 0
betyder det så at den max må være 0 kb eller den må være uendelig stor?? please help da jeg skal være sikker i det :-)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. juni 2004 - 13:12 #1
jeg kender ikke svaret. men er det ikke blot at forsøge sig frem, og se om du får lov at have en log på over 0kb?
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
05. juni 2004 - 13:15 #2
jo det kunne jeg godt men desværre sidder jeg ikke foran serveren lige nu :-(

bare lige ville være rart hvis det var en der lige var sikker i sin sag :-)

men tak for forslaget:-)
Avatar billede kasper.h Nybegynder
05. juni 2004 - 14:42 #3
0 er ubegrænset.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2004 - 14:44 #4
Citat fra "Samba for dummies"
If you are using a high log level, you can limit the maximum log file size with the "max log file size" parameter, which sets the maximum size of the log files in KB.
Default value of "max log size" is 50
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 16:56 #5
Det var måske ikke det rigtige svar ??