Avatar billede cashmere Nybegynder
05. juni 2004 - 13:03 Der er 3 kommentarer

når jeg åbner explorer, starter den med den forkerte side

HVER GANG JEG ÅBNER MIN EXPLORER KOMMER DER EN FORKERT STARTSIDE. OFTEST :ABOUT BLANK ELLER NOGET LIGENDE.

HAR VÆRE INDE 100 GANGE OG ÆNDRE INDSTILLINGER OG STARTSIDE, MEN DET HJÆLPER IKKE.

HAR FLERE GANGE KØRT PANDA SCAN OG SPY WARE SCAN OSV. MEN JEG KAN SGU IKKE KOMME AF MED DET. HAR LYST TIL AT SLETTE HELE HARD DISKEN, MEN KAN IKKE PGA. AF TIDSPRESS OG MANGEL PÅ  STYRESYSTEMET WINDOWS 2000.

KAN DET ORDNES V.H.A HIJACKERS VED AT FIXE FORSKELLIGE FILER?

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG.

MVH. CASHMERE
Avatar billede popsy Novice
05. juni 2004 - 13:10 #1
Det hænger sammen med det sp. du allerede har oprettet: http://www.eksperten.dk/spm/506338

Luk det her, og vent på løsningen i det andet, eksperterne er allerede ved at se din log igennem der :)

Du lukker ved selv at lægge et svar, og efterfølgende acceptere det.

P.S: Jeg tror din caps lock knap sidder fast...? :)
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2004 - 02:31 #2
Læg et svar selv, og accepter det efterfølgende, så spørgsmålet kan blive lukket!
Avatar billede dracuni Nybegynder
06. juli 2004 - 14:11 #3
Jeg har kæmpet med en led "About:blank" startside, og alle steder jeg kigger efter dette problem siger experterne at du skal redigere din reg.database. Men fortvivl ikke. Hent adwareAway og dit problem er løst. Foretag en normal scanning (Husk at lukke alt andet ned. Genstart, åben programmet igen og klik på "More". Gå ind uder HijackerAway og klik på den startside som du bøvler med. I mit tilfælle var det så About:blank.