Avatar billede meaculpa Nybegynder
05. juni 2004 - 11:56 Der er 4 kommentarer

Videresende e-mail fra outlook til fax

Jeg vil gerne kunne videresende emails fra min indbakke i outlook til en fax, altså få dem skrevet ud fysisk på en fax.

Kan det lade sig gøre og hvordan..

MVH

Meaculpa
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. juni 2004 - 19:40 #1
Prøv at gå i filer - ny - internetfax. Nu skal du vælge faxudbyder. Jeg gik i hjælp og skrev: udskriv fax og fik dette frem. Søg også i hjælp på : om faxtjennester så får du en masse information.
Avatar billede meaculpa Nybegynder
07. juni 2004 - 10:15 #2
Hej A. Overgaard.

Jeg er ikke helt med hvor du mener jeg skal gå ind i filer og vælge ny  - internetfax. Er det i Outlook eller Outlook Express eller hvor, for der kan jeg ikke finde punktet.

Tak for din hjælp so far...

Med venlig hilsen

Meaculpa

Morten
Avatar billede aovergaard Nybegynder
07. juni 2004 - 11:02 #3
Hej Morten

Den jeg snakker om er Outlook min version er 2003. Det var jo Outlook du spurgte til. Normalt bruger jeg selv OE men har også den anden installeret. Jeg gik i indbakke. Op i filer - ny - og valgte internetfax. Du kan også åbne en mail, og samme fremgangsmåde - filer - ny internetfax. Jeg gik ikke hele vejen igennem, da jeg ikke lige havde brug for at faxe *S*
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. juni 2004 - 02:22 #4
Har du fundet ud af det?