Avatar billede jhwh Nybegynder
05. juni 2004 - 02:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Recovery af slettede film

Jeg kom i ved en kæmpe fejltagelse til at slette en mappe med film, og jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen har erfaring med recovery af sådanne....
Avatar billede halifax Nybegynder
05. juni 2004 - 02:13 #1
Først og fremmest, det vigtigste: sørg for at der ikke arbejdes mere på den disk eller partition med risiko for at filerne overskrives af anden data.
Dernæst kan du prøve Recovery med et gratis program, PCInspector File Recovery. LÆS Betjeningsvejledningen, herunder at  programmet skal installeres på en anden disk end den, hvorfra filer skal gendannes.
Dette gælder for stort set alle recovery programmer
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede frosteyes Nybegynder
05. juni 2004 - 02:35 #2
Jeg har haft rigtig gode erfaringer med programmet GetDataBack. Bl.a. hvor en partion var ødelagt, og hvor hele harddisken havde mistet sin partionstabel. Men igen skal du kører det fra en anden disk
Avatar billede jhwh Nybegynder
05. juni 2004 - 02:57 #3
Mit problem er desværre, at den computer jeg arbejder fra kun har det helt regulære c-drev som end ikke er partioneret. PC Inspector virkede ikke, men fra File scavenger 2.1 kunne jeg finde filerne, men ikke hente dem da jeg kun fandt en demo udgave....
Avatar billede halifax Nybegynder
05. juni 2004 - 03:06 #4
Som det nævnes ovenfor: GetDataBack er er godt program, men igen, det skal registreres for at genskabe filerne.
Har man kun den samme disk, eller partition, har rådgivningen flere gange gået på, at få sin disk sat til som slave på en ven/kammerats pc og så installere recovery programmet på hans pc. Og her er det så også et vilkår, at de genskabte filer kan gemmes på hans disk. Og først når de er genskabt kan de kopiere tilbage på ens egen harddisk.
Hvorfor virkede PC Inspector mon ikke? Nævnte det kun, fordi det er gratis.
Avatar billede serverservice Praktikant
05. juni 2004 - 08:48 #5
Avatar billede jhwh Nybegynder
04. januar 2005 - 00:03 #6
jeg har ingen løsning fundet...
Avatar billede jhwh Nybegynder
04. januar 2005 - 00:04 #7
...og pointene bliver trukket tilbage.
Avatar billede serverservice Praktikant
04. januar 2005 - 00:10 #8
ok , her er lidt du kan forsøge med , det burde kunne lade sig gøre at genskabe noget af det...http://www.dannyboyd.frac.dk/Gendan%20slettet%20data.htm     guide
http://www.runtime.org/
http://www.ontrack.com/