Avatar billede vioce Nybegynder
04. juni 2004 - 22:48 Der er 3 kommentarer

3D til grafisk design?

Hej eksperter.
Jeg er grafisk designer, og jeg vil gerne igang med at lære noget 3D. Jeg har dog ingen viden om hvilke programmer der henvender sig til mine behov.
Jeg skal ikke bruge programmet til at lave 3d-animationer eller 3d-landskaber, men til rent grafisk arbejde, hovedsagligt plakater og flyers - for eksempel sådan noget: http://a944.g.akamai.net/7/944/51/616dfa5d822c94/www.apple.com/trailers/mgm/soul_plane/images/index_05.jpg
Der skal helst kunne importeres nemt til Photoshop og Indesign.

Det er intet problem at det er et mere avanceret program, jeg skal bare vide hvad for et der passer til mig.

Tak.
Jeppe
Avatar billede thaufer Nybegynder
04. juni 2004 - 23:01 #1
luk venligst det ene spørgsmål ;)
Avatar billede vioce Nybegynder
04. juni 2004 - 23:24 #2
ok
Avatar billede osborne Nybegynder
01. januar 2007 - 01:03 #3
Illustrator, Photoshop o.lignende. burde være tilstrækkeligt. Men hvis du stadig ikke er i gang med noget 3D så kan jeg anbefale 3ds max, eller Maya det er begge gode programmer og med viden om ovennævnte Adobe værktøjer er du godt rustet.