Avatar billede hkv Forsker
04. juni 2004 - 20:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN og Cybercity

Efter at have skiftet udbyder til CC og nu med en Zyxel 650-R Router har jeg fået det problem, at når jeg via VPN kobler mig op til min arb.plads bliver jeg efter et kort øjeblik smidt af igen. Min internet virker stadig. Jeg kan så koble mig op igen, men med samme resultat at jeg hurtigt smides af igen. Hos andre internetudbydere har jeg ikke haft dette problem, så jeg er overbevist om, at det er i routeren problemet ligger, måske noget opsætning. Jeg har prøvet at pinge konstant til min arb.plads medens jeg var "på", men det gav samme resultat.
Er der andre der kender dette problem og måske har en løsning??
Avatar billede dewalth Nybegynder
04. juni 2004 - 21:24 #1
Hey
Jeg har også haft problemer med CC og VPN. Det kan evt være port 500 der ikke er åbnet af cybercity. Det kommer også an på hvilken ISP dit firma har.
Vi fik det til at virke ved at købe en global IP hos CC.
Men ring evt til CC og "riv dem rundt".
Avatar billede hkv Forsker
07. juni 2004 - 09:55 #2
Jeg har gjort som du sagde og "revet dem lidt rundt", så nu prøver de at sende mig en Cisco router, så må vi se om ikke det hjælper.
Avatar billede dewalth Nybegynder
07. juni 2004 - 16:06 #3
herligt :)
Avatar billede dewalth Nybegynder
13. juni 2004 - 16:26 #4
hvordan går det med det??
Avatar billede hkv Forsker
14. juni 2004 - 07:58 #5
Det bare kører. Jeg er ikke blevet smidt af en eneste gang og routeren virker også hurtigere. Jeg fik routeren tirsdag og det kørte med det samme, torsdag aften blev jeg ringet op af Cybercity som ville tjekke om det havde hjulpet, så det var fin service.
Tak for hjælpen dewalth.