Avatar billede steens Nybegynder
17. februar 2001 - 14:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lav flash (løbende mand)

Løbende mand er der nogle der for mig kan lave denne her www.net2admin.dk så jeg har den i en fla fil
Bemærk at manden er en font det samme med bolden
Jeg har talt med den person som har lavet den (han er amerikaner) og han siger:

I didn\'t make that footer in Flash. I made it in Swish. Do you have swish?
If you do open the .swi that is in the zip file. :)

Hvis der er nogle der vil hjælpe mig så drop email så sender jeg jeg swi samt fontene

steens
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 14:32 #1
Jeg laver det ikke i Swish, men kan da godt lige lave den i Flash 5 - hvis du sender de fonte.

nikolajdu@hotmail.com

Forklar lige præcist hvordan du vil have den til at se ud. Farve og sådan.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 14:36 #2
Anyway når du skal have det i en .fla kan det heller ikke laves i Swish.

/Nikolaj
Avatar billede steens Nybegynder
17. februar 2001 - 14:45 #3
Det er en swf fil og ikke en swi fil
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 14:51 #4
Har modtaget din mail.

En swf kan man slet ikke redigere i, men jeg kigger lige på det.

/Nikolaj
Avatar billede hofer Nybegynder
17. februar 2001 - 16:44 #5
Hvad er så Swish? -Et program for os, der synes at Flash er svært?
Har nogen af jer prøvet det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 16:52 #6
Swish er et udemærket program til at lave tekst effekter med. Derfor kunne det også bruges i dette tilfælde da den \"løbende mand\" er lavet ud fra en font.

/Nikolaj
Avatar billede brandy Nybegynder
19. februar 2001 - 08:14 #7
Hej - hvis du har fonten, så kan den nemt laves i Flash i stedet for Swish - har begge prg. - så hvis du skal have det lavet er jeg også med. Men Nikolaj er som sædvanlig først på pletten... ;-)

-Brandy
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. februar 2001 - 10:22 #8
Nemlig - Jeg er på pletten og har egentlig været halvfærdig meget længe. Jeg mangler dog stadig lige en tilbagemelding på de 2 sidste mail jeg skrev.

/Nikolaj
Avatar billede steens Nybegynder
22. februar 2001 - 19:55 #9
Du her ret brandy, Nikolajdu har allerede lavet den og den ok. Men jeg overvejer at få lavet en intro noget alle den her http://www.motiongraphiks.com/ (men jeg vil ikke betale penge for det, så vigtigt er det heller ikke) I håbefulde unge FlashMaker må det vist være en smal sag for, eller er det svært. Jeg er villig til at sætte \"mange\" point på spil for den rigtige intro

V/Steens
Avatar billede brandy Nybegynder
22. februar 2001 - 21:32 #10
Wow! Den intro bliver svær at lave for \"mange\" point ;-)

Men det kan jo være...

http://www.fotx.net/brandy

-brandy
Avatar billede steens Nybegynder
25. februar 2001 - 11:24 #11
Ok lad os få nogle point på jeg giver 1500 point

For den bedste intro....

steens