Avatar billede jonas01 Nybegynder
17. februar 2001 - 13:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Makker Søges ?

Til opstart af ny dansk portal..

Søges makker, men talent inden for programering, opbygning af Chat rum, søgemaskine, mail databaser, server opsætning og eller en kæmpe interesse for internette ligesom jeg selv.

Jeg har selv en meget besøgt erotisk side, og er ok til design i Dream W og eller normal html.

Men mit speciale er Banner salg og skabe ider/ samarbejde med ander sits.

Krav: At i bor i nærheden af kbh ( er selv fra Hvidovre )

Måske skal vi være 3-4, Men det er vist på tide at komme igang ikke..??

Avatar billede fcs Novice
17. februar 2001 - 13:34 #1
Er det ikke lige lovligt meget at bruge alle sine point på det første spørgsmål man stiller, specielt taget i betragtning at du lige er blevet oprettet?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2001 - 13:40 #2
Og specielt taget i betragtning af at ingen kan give det rigtige svar.
Avatar billede jonas01 Nybegynder
17. februar 2001 - 13:41 #3
Hej Fcs

jooo men når man kun tænker på den ene ting??
eller må jeg jo bare hjælpe nogle andre og tjene nogle flere Point
Hvad siger du ellers til Portal iden..???
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2001 - 14:13 #4
Det kræver vel at du finder på noget nyt så det ikke bare bliver en portal til blandt >3000 andre.
Avatar billede jonas01 Nybegynder
17. februar 2001 - 16:47 #5
Det er jo også planen ???
Men det er jo ikke nogen good ide at vifte for meget med de gode ideer .....

Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2001 - 10:33 #6
=>nikolajdu: Og hvis man endelig giver et svar (Jeg er med...) så er det jo kun dem fra kbh der kan bruges ... lidt fusket.

Psssst! Portal; en lyn-god-idé ... igen har fået den før ... du bliver milionær på den konto ... *LOL*
Avatar billede gigas Nybegynder
18. februar 2001 - 10:45 #7
Hej du... jeg er her med 2 andre (så vi er 3 og 4 med dig) vi er ved at lave en erotiskt site... og faktisk har vi gang i en del projekter, men målet er (uanset hvad) at tjene penge på det så vi ike behøver at betale for noget....

kontakt mig:
admin@gigasus.com
Avatar billede gigas Nybegynder
18. februar 2001 - 10:45 #8
PS... Jeg bor i herlev, det gør en af de andre også og den sidste bor i Helsinge.... 20km ca. fra herlev