Avatar billede zhatten Nybegynder
17. februar 2001 - 12:40 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hacket i Nat

Har i lige hørt at Danmarks største ungdoms site som de selv siger NetStationen er blvet hacket i Nat.
Der skulle vel ikke være en her inde som vidste hvem det var hæhæ, jeg synes nemlig det er fryd for alle dem, der kun sidder der for de der lorte ting og Monetter.

- Zhatten
Avatar billede js17dk Nybegynder
17. februar 2001 - 12:43 #1
Hvad lavede hackerene??
Ser da ud til at de har fået deres side op at køre igen
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. februar 2001 - 12:44 #2
Når men det var bare nogen der nakkede Viceværtens bruger og tog alle folks ting :o)
Og lavede om på brugere og slettede dem m.m.
Og de sagde selv for under 1 måned siden da brugeren Nucklear prøvede at hacke dem at det var umuligt at hacke dem hæhæ.

- Zhatten
Avatar billede jak0b Nybegynder
17. februar 2001 - 12:46 #3
Hmm, har ellers været der inde det meste af natten, og der skete ikke noget særligt.
Hvad tid skete det ?

- Jak0b
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. februar 2001 - 12:49 #4
aner det ikke bare i løbet af natten har jeg fået at vide, viceværten har bare været en tur i de fleste lejligheder og nakket alt hvad de havde.

- Zhatten
Avatar billede jak0b Nybegynder
17. februar 2001 - 12:51 #5
Surt....skete der nogensinde Nucklear noget ?

- Jak0b
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2001 - 12:52 #6
De avancerede hackere, som kender de grimme smuthuller kan hacke næsten hvad de vil uden de store problemer. Spørgsmåler er blot hvad for de ud af det?

Man behøver heller ikke at kunne se, at en site er blevet hacket, de kan f.eks. blot efterlade et visitkort.
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. februar 2001 - 12:52 #7
Ja ham kom vidst 3 uger i spjældet tror jeg nok.

- Zhatten
Avatar billede beaviz Nybegynder
17. februar 2001 - 13:04 #8
Hehhe, netstationen, er det ikek dem der har højhuset? Jeg husker engang sidste år, hvor vi skrev en anden klient end deres egen java-dims, den kunne \"lidt\" mere :))) hehe, det var nu meget sjovt...
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. februar 2001 - 13:06 #9
forresten er der nogen af jer som kan logge ind på Whitehat ?

- Zhatten
Avatar billede jak0b Nybegynder
17. februar 2001 - 13:09 #10
Zhatten --> NopeZ....Klaus har problemer med loginscriptet. Det skulle være fikset i løbet af dagen
Avatar billede jabp Nybegynder
17. februar 2001 - 13:10 #11
Jak0b> Kender du Klaus ??
Avatar billede jak0b Nybegynder
17. februar 2001 - 13:12 #12
jabp --> NopeZ
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. februar 2001 - 22:19 #13
Gad vide om det virkelig er en hacker eller bare en som tilfældigt har gættet koden til ham viceværten.

- Zhatten
Avatar billede jak0b Nybegynder
17. februar 2001 - 22:46 #14
Ifølge ham selv må det være en keylogger der er smuglet ind på enten hans hjemmepc eller hans sol maskine.

- Jak0b
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
19. februar 2001 - 00:56 #15
Jeg kunne da godt tænke mig Viceværtens password *GS*! Eller bare lære at hacke - ikke for at genere folk, men det kunne da være sjovt!!
Avatar billede jabp Nybegynder
19. februar 2001 - 14:35 #16
mosegris.dk>> Er det ikke dig kenneth ???

Jeg har lige lært at gøre det af en ven på nettet, jeg regner nu ikke med at gøre det. Kun til at teste min egen server ellers CHAT mm.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 23:29 #17
Jabp>> Nope, jeg er ikke Kenneth, men jeg \"arbejder\" for ham - altså jeg får ikke penge for det, der for kun \"arbejde\" ;o).

Kan du så ikke lære mig det?! Bare lige lidt grundlæggende?!

//Rasmus
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 19:37 #18
Brugeren Zenn har tilstået at det var ham der hackede sig ind på Viceværten\'s bruger. Hans bruger er blevet lukket og sagen er overtaget af IT-politiet. Der vil blive lagt sag an mod Zenn, da han har ødelagt for flere millioner kroner.

/JmF
Avatar billede jabp Nybegynder
24. februar 2001 - 12:56 #19
Flere millionr ????
Så meget er N.dk sku da ikke værd.
Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
24. februar 2001 - 13:36 #20
Nucklear er blevet bustet for det han har lavet...
Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
24. februar 2001 - 13:37 #21
ups havde over set det var kommet med..
Sorry
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 13:56 #22
jabp >> Det siger de selv at han har ødelagt for.

/JmF
Avatar billede danscape Nybegynder
02. september 2001 - 01:11 #23
Hmmm.... Det er ikke muligt at \"gætte\" Viceværtens kodeord :)

Viceværten logger ikke ind på www.n.dk men i et andet interface der er noget mere avanceret ;-)

Jo, N.dk er mange millioner værd, og Zenn har ødelagt for 3 ½ million... SHIT HAPENS!!!

- Kasper!