Avatar billede anderx Nybegynder
03. juni 2004 - 22:43 Der er 11 kommentarer

mine CD-ROM Drives

jeg har et problem med at windows ikke installere nogen af mine CD rom drives selv om jeg siger uninstall så fjerner dem den ja.
men efter det når det er jeg søger efter hardware så siger den "new hardware found" og det er jo godt nok men den kan ikke installere dem siger bare at den ikke blev installeret og vil muligvis ikke virke den ligger hellere ikke i denne computer fatter ikke en skid af det har taget og udskiftet det hele for windows plejer at finde dem selv er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen af de filer der skal bruges for at installere cd-rom :) jeg har prøvet lite-on ltr-48246s og en pioneer dvr106d og de har været installert før fatter ikke hvad der sker
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2004 - 22:47 #1
Er de jumpet rigtigt?
Prøv med et af gangen, kan det så findes?
Avatar billede anderx Nybegynder
03. juni 2004 - 22:50 #2
de er jumpet som de skal :) jeg har kun en i af gangen
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2004 - 22:52 #3
OK, sidder de på secondary eller primary IDE kanal?
Prøv evt. at hænge et på primary som slave efter din harddisk.
Har du prøvet at jumpe som Cable select?
Avatar billede anderx Nybegynder
03. juni 2004 - 22:55 #4
hehe har jeg også prøvet hjalp ikke :) det er skummelt jeg trot mit windows er fuckt eller det køre fint nok det er ikke det men det er bare det med de cd-rom der :)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2004 - 23:00 #5
Hmm, der er et par nøgler i Regdatabasen du skal tjekke, men jeg kan sqtte finde den .txt fil hvor jeg har det stående i.
Jeg sætter lige flag på dig og tjekker i morgen, men der kommer nok en med de vises sten inden.*S*
Avatar billede anderx Nybegynder
03. juni 2004 - 23:12 #6
hehe det er jo lige det :)
Avatar billede fromsej Praktikant
10. juni 2004 - 20:47 #7
Undskyld, jeg havde fået dig forputtet.
Det her skulle virke:
http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm
Avatar billede anderx Nybegynder
11. juni 2004 - 16:21 #8
jo takker mster det virker sq :)
Avatar billede anderx Nybegynder
11. juni 2004 - 16:22 #9
men du for de point der :)
Avatar billede anderx Nybegynder
11. juni 2004 - 16:24 #10
hvordan fanden giver jeg dig point egenlig
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juni 2004 - 16:45 #11
Det kan du når jeg har lagt svar.*S*