Avatar billede cautoo Nybegynder
17. februar 2001 - 11:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3dmax

Kan man lave md2 filer i 3D Studio Max????

Hvis ja {
Hvordan??
}
ellers {
Hvor kan man så lave det?
}
Avatar billede chono Nybegynder
17. februar 2001 - 11:59 #1
Fuck hvor nærig kan du være..post flere point, og jeg skal fortælle, dig... wtf skal du bruge det shit til anyway ?
Avatar billede cautoo Nybegynder
17. februar 2001 - 12:02 #2
tja jeg sætter pointene lidt om

Jeg skal bruge det fordi jeg laver programmer i delphi og kunne godt tænke mig at lave et enkelt 3Dspil men det kræver at jeg kan lave md2 filer!!!
Avatar billede cautoo Nybegynder
17. februar 2001 - 12:04 #3
nu har jeg sat det til et mellem spørgsmål!!!
Avatar billede chono Nybegynder
17. februar 2001 - 12:25 #4
hmmm, ok..personligt, ville jeg nok ikke lave det i Delphi, men i director, men ok smags-sag ! hmm hvad er det præcis du skal have lavet i \"max\" ?
Avatar billede cautoo Nybegynder
17. februar 2001 - 17:24 #5
Jeg ved ikke om man kan lave md2 filer i 3D max men hvis man kan skal jeg lave en eller anden form for bane som skal have den regel at man ikke skal kunne gå gennem mure osv. jeg skal lave en person man kan styre sådan at den har forskellige bevægemuligheder f.eks. en til at gå, en til når den står, en til når den løber osv.
Avatar billede chono Nybegynder
01. marts 2001 - 09:22 #6
hmmm, det er hvorledes du sætter restraining op i , der afgør, om object kan gå igennem ( i virkeligheden nærmere over, under )..

det kan ikke læse om et object er fast. og hvor fast det er etc.. det er kodning..men som sagt.. hvis du tager en kasse og ikke vil have en bold kan bounce igennem og ud af kassen, sætter du kordinaterne for restrain object, grafikken i sig selv gør ingentting... f.eks restrain y = 10 > 150, gør at bolden kun kan bounce fra 10 til 150 på y skalaen, og så fremdeles. Ved godt en smule Storm P, sat op..men u get the idea :)
-