Avatar billede bba Nybegynder
03. juni 2004 - 22:32 Der er 1 kommentar

Net SMTP server filter

Jeg benytter Net:SMTP og Net:SMTP:client til en SMTP server
der modtager alt post på port 25. Det virker upåklageligt

Hvis der modtages mail med store attachement, blokeres port 25 i dette tidsrum, og der kan ikke modtages post fra andre i dette tidsrum.
Nu ligger det sådan at jeg ikke skal bruge attachment'ne til noget, derfor ville det være ønskværdigt at kunne "quit'te" mail session hvis der er attachment eller den har en hvis størelse,
samtidig ville det være rart hvis jeg kunne afbryde sessionen hvis det var fra en bestemt ip eller med bestemt indhold.

Så jeg søger hjælp til at kunne afbryde en session, men uden applikationen afbrydes, da den fortsat skal lytte på port 25.

Lad mig høre lidt forslag, og jeg sender gerne kode eksemplet.

/BBA
Avatar billede bba Nybegynder
03. juni 2004 - 22:33 #1
Jeg skulle måske lige informere at det hele køre på en win2k maskine, hvor jeg benytter active state perl 5xx