Avatar billede jafar21 Nybegynder
03. juni 2004 - 20:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp video program

hej jeg har et problem jeg kan ikke dawnload de links jeg kikker på alså vis jeg klikker på et link og der popper en video op så kan jeg ikke gemme den til senerre brug!alså videoen!!
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
03. juni 2004 - 20:22 #1
Hej jafar21 - prøv lige at tilføje et link, så prøver jeg lige at se på det!
Avatar billede cyberz Nybegynder
03. juni 2004 - 20:34 #2
Nogle videoklip på nettet bliver kun streamet, men i de tilfælde kan de gemmes ned med et program jeg har her (nærmere optaget) (gælder kun WMV formatet tror jeg) programmet hedder WM Recorder 9, og kan hentes her --> http://www.wmrecorder.com der ligger dog kun en demo du vist maximalt kan optage 2 minuter med...

BTW. det hedder download, og jeg tror heller ikke det er nok at "kikke" på links'ne. hehe ;-)

håber du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede jafar21 Nybegynder
03. juni 2004 - 20:36 #3
Avatar billede jafar21 Nybegynder
03. juni 2004 - 20:38 #4
der skal være fri minutter
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
03. juni 2004 - 20:53 #5
Højreklik på den film du vil have downloadet og vælg "Gem destination som".

Så skulle den være der.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
03. juni 2004 - 21:11 #6
Tak for point!
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 01:42 #7
argh seriøst, dem fik du nemt... ;-)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
04. juni 2004 - 06:11 #8
Jamen hvorfor komme med en lang forklaring, når det kan gøres enkelt :-)