Avatar billede zetto Nybegynder
03. juni 2004 - 18:36 Der er 8 kommentarer

Automatisk Startside

Hey Folkens!

Søger et script der gør sådan at når man kommer ind på min hjemmeside registrere computeren automatisk url'en som startside. nogen der kan hjælpe med det?'
p.s. husk at svare, så du/I kan få jeres point.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 18:40 #1
Tror ikke der er nogen der vil hjælpe dig med sådan noget hacker-wannabe pjat.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. juni 2004 - 18:41 #2
hehe
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 18:42 #3
Vi lever i et land hvor alle selv har ret til at vælge.
Så lad dog folk selv vælge om de vil have din side, som deres startside.
Der er ikke noget mere træls end når man får snavs ned der ændre ens startside.

Til dit spørgsmål, så er det mig bekendt ikke muligt at ændre en hjemmeside til startside, uden at brugeren selv skal bekræfte det. Med mindre du laver noget, som ligger sig ned på brugerens maskine, og derefter ændre startsiden. Men det er jo spam, og det vil folk jo heller ikke have.

Lad folk selv vælge, på den måde kan det være at folk også frivilligt besøger din hjemmeside en anden god gang :)
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2004 - 23:59 #4
Sådan et script findes ikke !-)

-- men du burde du være blevet klar over ud fra de andre indlæg, men jeg vil godt blande mig i koret og nævne, at hvis jeg støder ind i sider, som forsøger at placere sig automatisk som start-sider, vil jeg undersøge om de allerede er registreret som urene sider, og hvis de ikke er, vil jeg personligt sørge for at de bliver bannet !o]

-- og tilføje at du faktisk læner dig meget, meget tæt op af E*s regler om hacker-ting, som medfører alvorlige sanktioner ...

(og min første reaktion var faktisk at sammenligne dig med en propaganda-minister under et autoritært styre, som heldigvis blev styrtet for næsten 60 år siden !-)
Avatar billede amikk Nybegynder
04. juni 2004 - 00:03 #5
Til roenving, som udgangspunkt vil jeg understrege at jeg deler mening med dig mht ovenstående spørgsmål, men jeg kan ikke gøre andet end at finde det smagsløst at drage paralleler til det jeg i din hentydning forstår som værende nazi-regimet, hvad enten zetto har den ene eller anden hensigt med dette
Avatar billede roenving Novice
04. juni 2004 - 00:10 #6
-- derfor endte også med at være en kommentar i parantes !-)

-- for jeg syntes heldigvis også at den var for grov ...
Avatar billede amikk Nybegynder
04. juni 2004 - 00:11 #7
fair nok
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 08:47 #8
LUKKETID?