Avatar billede thorjak Nybegynder
03. juni 2004 - 12:58 Der er 9 kommentarer

Widcom bluethooth driver

Jeg har købt mig mussen mx900 fra logitech. vilket har været en god mus, men idag har jeg så formateret min maskine og skulle finde nogle drivere til den... på logitech side står der så "If you are using any of the Bluetooth enabled products, please do not remove the previous version of SetPoint that you have installed. This download does not include the Widcomm Bluetooth Software." SÅ jeg ville finde min cd med driver... DEn er nok smidt ud, for jeg kunne ikke finde den. og har ikke kunne finde dem på nettet, nogle der kan hjælpe???
Avatar billede nopsen Ekspert
05. juni 2004 - 18:45 #1
Avatar billede thorjak Nybegynder
05. juni 2004 - 19:08 #2
Hmmm sorry kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan downloade driveren, men hvis der er nogle som vil lave en iso af driver disken til min mus og smide på min ftp er I sku flinke.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. juni 2004 - 19:18 #3
her er en guide til hvordan du installerer dem manuelt, filen du skal bruge kan også hentes der. det kan godt umiddelbart se svært ud, men hvis du gennemgår punkterne step by step er det faktisk ret nemt.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. juni 2004 - 19:18 #4
Avatar billede nopsen Ekspert
05. juni 2004 - 19:19 #5
problemet er at du skal ha et licens nummer for at kunne hente den officielle 1.4 driver, mens 1,3 stadig kan hentes og installeres frit.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. juni 2004 - 19:21 #6
ellers er der masser af hjælp at hente blandt disse links
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Widcomm+bluetooth+driver+mx900
Avatar billede nopsen Ekspert
05. juni 2004 - 20:19 #7
hos logitech under downloads til din mus, kan du vælge at downloade setpoint, er det ikke det du mangler?
Avatar billede thorjak Nybegynder
06. juni 2004 - 10:57 #8
nej er det ikke læs lige under der hvor du downloader setpoint hvor der står "If you are using any of the Bluetooth enabled products, please do not remove the previous version of SetPoint that you have installed. This download does not include the Widcomm Bluetooth Software." og har prøvet at installere det, fordi jeg troede første gang at driverne var med i der
Avatar billede nopsen Ekspert
06. juni 2004 - 16:11 #9
hvad med den guide jeg henviste til, den virker da, og er sidste nye widcomm driver.