Avatar billede vandalay Nybegynder
03. juni 2004 - 12:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dynamisk billede i access rapport

Jeg har en rapport med nogle biler som jeg gerne vil have billeder i. Hver bil har et id. Kan jeg indsætte et objekt i rapporten som kigger i en mappe og hvis der er et billede der svarer til id.jpg, så indsætter den det?
Avatar billede mugs Novice
03. juni 2004 - 12:53 #1
Ja - Det kan du sagtens. Det er lidt omstændigt at forklare, men når jeg kommer hjem fra arbejde (ca 15:30) kan jeg sende dig en fil der viser hvordan med udførlig forklaring. Blot læg din e-mail.
Avatar billede mugs Novice
03. juni 2004 - 13:01 #2
Prøv for øvrigt at se den udmærkede artikel i Access-kategorien om visning af billeder. Den omhandler godt nok indsættelse af billeder i en formular, men i rapporter der det samme fremgangsmåde. Koden der henter billedet skal indsættes i Detaljesektionen VedUdskrivning.
Avatar billede terry Ekspert
03. juni 2004 - 19:02 #3
Avatar billede vandalay Nybegynder
03. juni 2004 - 22:18 #4
min email er thoyer@pc.dk.
Avatar billede mugs Novice
03. juni 2004 - 22:22 #5
Sendt
Avatar billede vandalay Nybegynder
22. juni 2004 - 11:20 #6
Havde totalt svedt det her spørgsmål ud pga. nogle hasteopgaver jeg fik smidt i hovedet. tak for svaret